Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!
Gatget[offline]
2011-01-11 12:45:370+#6Nekem baba anyaga tetszik legjobban szerintem jól eltaláltad +1
A mesterséges inteligencia nem elenfele a természetes hülyeségnek !
Vajjéhó[offline]
2011-01-10 08:07:140+#4Köszönöm! Van poligonháló, be is szoktam kapcsolni szerkesztés közben, abban viszont teljesen igazad van, hogy nagyon fel tud szaladni a poligonszám, ezért folyamatosan redukálni kell. Az elsőnél még erre nem figyeltem oda. Örülök, hogy tetszik.
Nem vagyok jobb agyféltekés rajzoló, nekem mind a kettő megvan :D
truder601[offline]
2011-01-09 23:50:470+#3:"D tökjó - én azzal a sculp izémizével - a pixologic os voxel es progijával nem tudtam mit kezdeni :"D engem zavar h nincsenek határok xĐĐ az van nekem megszokvamár h polygonháló, van sűrűsége, és a brushok is úgy reagálnak - ellenben ebben a voxelesben nincs, olyan mintha több millió polygonos modellel dolgoznék az elejétőlkezdve
nekem fura.. Na tehát az alkotásra visszatérve tökjó :"DD a karajain van egykis felesleg xĐ de tökjó az egész +1
[A panel bezárásához kattints rá!]