2010-12-14 14:55:19
3dsmax, zbrush
kb egy hetet öltem már bele
A felsőjét próbálom jól megcsinálni, kisérletezős eléggé és... nem is vagyok vele kibékülve, azt hiszem az 1. es számú képtől kezdem újra,mert.. a végeredmény túlságosan gyűrött- bő ruha lett, valami elegánsabbat akarok csinálni neki, valamit aminek van tartása is
belegondolva, hogy ez mozogni is fog, ilyen durva gyűrődések szemetszúrnának ha kézmozdulatoknál ugyanilyenek maradnának - kéz mozog,de a ruha tartása,meg minden marad? fail..
mind1, nem lett valami jó - csinálok másmilyet, jobbat ennyi
[ http://truder601.devianta…
]
849 megtekintés
2 szavazat
7 komment
© Minden jog fenntartva
Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!
truder601[offline]
2010-12-20 19:39:500+#7és köszi textúra sokat dob rajta, deh.. a kontúrokkal se vagyok megelégedve, gyűrődsekkel, meg nemtudom - oké a 2. pulcsiszerűbb deh kevés a tartás benne és... olyan kétköznapiruha ami egy animében, képen oké deh... ha játékba viszem be az nem lesz túl jó egy kapucnis ruhanyagon mi lehet? egy varrásvonal és kész? meg az ujjainál játszhatok kicsit h ott ilyen sűrű miazmár szal ott más az anyag kicsit -de alapjábanvéve eléggé egyforma és ami a legrosszabb h fekete - sötétkék? színben ez ez nehmjó mert ilyen világosabban még a szövet textúra látható kb deh feketében? ha már fekete akkor kell valami zaj bele, ami megtöri - én ezöstös valamire gondoltam, konkértan fémes szövetre -szal nem egy átlagos pulcsira, mert... az bénán néz ki magyarázkodom itt h miért akarok eltérni az eredeti karakertől, hogy miért akarok neki más ruhát..
még egyetlen egy játékot, rendert nem láttam ahol a hősön, harcoson ilyen átlagos kapucnis van, és hogy az anyaga jól mutatna, működne
truder601[offline]
2010-12-20 19:32:060+#6valami olyasmit fogok produkálni remélhetőleg hmmm napokon belül,mert seggberúgom magam D haladni kell túl sokat vállalok már
Vajjéhó[offline]
2010-12-15 18:32:540+#5Nekem konkrétan a második verzió tetszik, a harmadikat valóban túl bonyolítottad egy kicsit. A másodikat viszont megnézném textúrával is. +1
Nem vagyok jobb agyféltekés rajzoló, nekem mind a kettő megvan :D
Thubakabra[offline]
2010-12-14 16:05:160+#4Igen, a képeket elnézve konkrétan az a baj, hogy nem döntötted el, milyen stílusú is lesz a karakter: realisztikus felé hajló vagy manga jellegű. Ettől pedig egy furcsa egyed lett, ami még nem esztétikus. Pl. a combon érzékeltetve van valami izom, de nagyon lanyhatag, nem realisztikus tónusú, olyan, mintha csak be lenne kicsit dagadva. Vagy kidolgozod jobban vagy teljesen kisimítod és szerintem jó lesz.
Egyébként az alsó bordaívet érdemes volna kicsit érzékeltetni, meg esetleg a hasfal izmait finoman. Vagy egyáltalán nem. Pl. a referenciák némelyikén ezt úgy oldották meg, hogy nagyon szűkösre vették a mellkas- és váll részeket, érzékeltetve így a direkt formatlanságot.
A nyak furcsaságát szemből nehéz megállapítani, de árnyékot nézve talán ott a baj, hogy nagyon hátul kezdődik a nyaki rész és emiatt olyan, mintha előreszegné a fejét. De fene se tudja, így tényleg nehéz kisilabizálni.
Na, részemről ennyi, de majd valami okosabb is hozzászól, aki komolyabban tud segíteni
Sok sikert vele, remélem tetszeni fog haverodnak
ui.: egyébként a kitölthető mezőket nem muszáj kitölteni, azok csak adatmegadási segédletek Vagy kitöltöd vagy nem.
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)
truder601[offline]
2010-12-14 15:51:140+#3Túl sok izom nem lesz rajta - elvégre anorexiás - rohadtvékony - most bordákat rakjam oda? attól meg félelmetes is lesz - szal nem tudom mennyire érdemes, kellene kidolgoznom a testét.
A nyaka - fej tartás dolog hmm hmm nem jöttem még rá mihabibi - de tény h van
Persze majd lesz textúrája is, csak... a ruháját újracsinálom .-. túl bő,gyűrött lett - és azt a maradék karakterességét is elvesztette szegény
truder601[offline]
2010-12-14 15:28:330+#2Amikor elkezdtem feltölteni dolgokat ide, akkoriban nemigazán volt refferenciakép ami alapján dolgoztam. Hogy ne maradjon üresen a mező ez egy teeeeljesen értelmes indok D gondoltam belinkelem a dA-sat is, gyakrabban csekkolom dA-mat. ejj-ejj
Ennél a karakternél meg nincs konkrét refkép,hanem van 80 fan-art és azokat próbálom ötvözni.. deh bocs, ez egy rossz megszokásom - mondom a régebbi dolgaimnál nem volt shemmi reffkép akkor miért nem hagytam üresen a rublikát D nahjó ezentúl a refferencia mezőt rendeltetés szerűen fogom használni :'3 csak akkor szavatkozhatok h miért nem olyan mint a refkép - olyan hajat zbrushban nem csinálok -> reffképek : http://img262.imageshack.…
Havernak csinálom és... ő se tudott dönteni,hogy melyik legyen a reffkép,melyiket csináljam meg konkrétan :"D
Thubakabra[offline]
2010-12-14 14:58:330+#1Hát, izmok terén még elég formátlan és a nyak tartása is igen furcsa. Zbrushtól többet várok. A ruha meg a haj tetszik. Remélem kapnak majd valami jó kis textúrát
Egyébként miért linkeled referenciában ugyanezt a képet??
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)
[A panel bezárásához kattints rá!]