: wip02:Black Rock Shooter

3dsmax, zbrush
kb egy hetet öltem már bele smiley
A felsőjét próbálom jól megcsinálni, kisérletezős eléggé és... nem is vagyok vele kibékülve, azt hiszem az 1. es számú képtől kezdem újra,mert.. a végeredmény túlságosan gyűrött- bő ruha lett, valami elegánsabbat akarok csinálni neki, valamit aminek van tartása is smiley

belegondolva, hogy ez mozogni is fog, ilyen durva gyűrődések szemetszúrnának ha kézmozdulatoknál ugyanilyenek maradnának - kéz mozog,de a ruha tartása,meg minden marad? fail..

mind1, nem lett valami jó - csinálok másmilyet, jobbat smiley ennyi

[ http://truder601.devianta… ]

849 megtekintés
2 szavazat
7 komment
© Minden jog fenntartva

Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!

truder601[offline]

truder601

2010-12-20 19:39:500+#7és köszi smiley textúra sokat dob rajta, deh.. a kontúrokkal se vagyok megelégedve, gyűrődsekkel, meg nemtudom - oké a 2. pulcsiszerűbb deh kevés a tartás benne smiley és... olyan kétköznapiruha smiley ami egy animében, képen oké smiley deh... ha játékba viszem be az nem lesz túl jó smiley egy kapucnis ruhanyagon mi lehet? egy varrásvonal és kész? meg az ujjainál játszhatok kicsit h ott ilyen sűrű miazmár szal ott más az anyag kicsit -de alapjábanvéve eléggé egyforma és ami a legrosszabb h fekete - sötétkék? színben ez ez nehmjó smiley mert ilyen világosabban még a szövet textúra látható kb smiley deh feketében? ha már fekete akkor kell valami zaj bele, ami megtöri - én ezöstös valamire gondoltam, konkértan fémes szövetre -szal nem egy átlagos pulcsira, mert... az bénán néz ki smiley magyarázkodom itt h miért akarok eltérni az eredeti karakertől, hogy miért akarok neki más ruhát..
még egyetlen egy játékot, rendert nem láttam ahol a hősön, harcoson ilyen átlagos kapucnis van, és hogy az anyaga jól mutatna, működne smiley

truder601[offline]

truder601

2010-12-20 19:32:060+#6valami olyasmit fogok produkálni remélhetőleg hmmm napokon belül,mert seggberúgom magam smiley D haladni kell túl sokat vállalok már

Vajjéhó[offline]

Vajjéhó

2010-12-15 18:32:540+#5Nekem konkrétan a második verzió tetszik, a harmadikat valóban túl bonyolítottad egy kicsit. A másodikat viszont megnézném textúrával is. smiley +1
Nem vagyok jobb agyféltekés rajzoló, nekem mind a kettő megvan :D

Thubakabra[offline]

Thubakabra

2010-12-14 16:05:160+#4Igen, a képeket elnézve konkrétan az a baj, hogy nem döntötted el, milyen stílusú is lesz a karakter: realisztikus felé hajló vagy manga jellegű. Ettől pedig egy furcsa egyed lett, ami még nem esztétikus. Pl. a combon érzékeltetve van valami izom, de nagyon lanyhatag, nem realisztikus tónusú, olyan, mintha csak be lenne kicsit dagadva. Vagy kidolgozod jobban vagy teljesen kisimítod és szerintem jó lesz.
Egyébként az alsó bordaívet érdemes volna kicsit érzékeltetni, meg esetleg a hasfal izmait finoman. Vagy egyáltalán nem. Pl. a referenciák némelyikén ezt úgy oldották meg, hogy nagyon szűkösre vették a mellkas- és váll részeket, érzékeltetve így a direkt formatlanságot.
A nyak furcsaságát szemből nehéz megállapítani, de árnyékot nézve talán ott a baj, hogy nagyon hátul kezdődik a nyaki rész és emiatt olyan, mintha előreszegné a fejét. De fene se tudja, így tényleg nehéz kisilabizálni.
Na, részemről ennyi, de majd valami okosabb is hozzászól, aki komolyabban tud segíteni smiley

Sok sikert vele, remélem tetszeni fog haverodnak smiley

ui.: egyébként a kitölthető mezőket nem muszáj kitölteni, azok csak adatmegadási segédletek smiley Vagy kitöltöd vagy nem. smiley
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)

truder601[offline]

truder601

2010-12-14 15:51:140+#3Túl sok izom nem lesz rajta - elvégre anorexiás smiley - rohadtvékony - most bordákat rakjam oda? smiley attól meg félelmetes is lesz - szal nem tudom mennyire érdemes, kellene kidolgoznom a testét.

A nyaka - fej tartás dolog hmm hmm nem jöttem még rá mihabibi - de tény h van smiley

Persze majd lesz textúrája is, csak... a ruháját újracsinálom .-. túl bő,gyűrött lett - és azt a maradék karakterességét is elvesztette szegény smiley

truder601[offline]

truder601

2010-12-14 15:28:330+#2Amikor elkezdtem feltölteni dolgokat ide, akkoriban nemigazán volt refferenciakép ami alapján dolgoztam. Hogy ne maradjon üresen a mező smiley ez egy teeeeljesen értelmes indok smiley D gondoltam belinkelem a dA-sat is, gyakrabban csekkolom dA-mat. ejj-ejj smiley
Ennél a karakternél meg nincs konkrét refkép,hanem van 80 fan-art és azokat próbálom ötvözni.. deh bocs, ez egy rossz megszokásom - mondom a régebbi dolgaimnál nem volt shemmi reffkép akkor miért nem hagytam üresen a rublikát smiley D nahjó ezentúl a refferencia mezőt rendeltetés szerűen fogom használni :'3 csak akkor szavatkozhatok h miért nem olyan mint a refkép smiley - olyan hajat zbrushban nem csinálok smiley -> reffképek : http://img262.imageshack.…

Havernak csinálom és... ő se tudott dönteni,hogy melyik legyen a reffkép,melyiket csináljam meg konkrétan :"D

Thubakabra[offline]

Thubakabra

2010-12-14 14:58:330+#1Hát, izmok terén még elég formátlan és a nyak tartása is igen furcsa. Zbrushtól többet várok. A ruha meg a haj tetszik. Remélem kapnak majd valami jó kis textúrát smiley

Egyébként miért linkeled referenciában ugyanezt a képet??
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)

Mi ez az oldal?

Üdvözlünk a KockArton!

Ez itt egy grafikai közösségi oldal. Találhatsz itt képeket, tutorialokat, fórumozhatsz és chatelhetsz más alkotókkal, kritikákat adhatsz és kaphatsz. Az oldal egyaránt foglalkozik CG és hagyományos grafikákkal is.

Bejelentkezés

Még nem vagy tag? Regisztrálj itt!

Elfelejtetted a jelszavad? Segítünk!

(?)

Chat

Kockart chat

loading

¦¦¦

Online Tagok

1 / 1872 tag online

0 vendég

[tagok listája]

[A panel bezárásához kattints rá!]