: UDK - elem01

http://www.youtube.com/wa…

Van egy olyan érzésem, hogy nem ide való xĐ

mind1, ha már beregisztráltam felteszem

egy model,textúra,material,animáció
[a többi a videón látható dolgot nem én csináltam | csak jobban néz ki így,mintha egy üres fehér szobába raktam volna be ezt a... gépet :'3
]


kíváncsi vagyok milyen kommenteket kapok :"D

[ http://truder601.devianta… ]

1096 megtekintés
4 szavazat
21 komment
© Minden jog fenntartva

Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!

truder601[offline]

truder601

2010-08-09 16:44:330+#21 smiley | komolyan nem nehéz, csak... elkezdeni leginkább, ami nehézzé teszi h mindennek utána kell nézni, megkell tanulni használni legalább 4progit :"D meg megkell érteni

mind1, én úgy vagyok vele,hogy rajzolásba béénavagyok, gépen már elmegy amit csinálok 2d-be,de... még azsem elég jó :"D [valami oknál fogva nem kötött le, nem is foglalkoztam vele eleget, egyszerűen 3d-zni akartam és ennyi]

Woody[offline]

Woody

2010-08-09 16:28:440+#20Nem valószínű, hogy ez a szakma vár rám smiley
Nenó drinkoljá, nenó szmókoljá!

truder601[offline]

truder601

2010-08-09 16:23:310+#19ezekután bekell állítanom az anyagnak megfelelő dolgokat, ezt már UDK-ban unreal development kit - egy játékfejlesztő környezet. És ott lehet materialokat csinálni modellekhez -
itt el lehet érni h valami érdesebb, csillogób, fémes, esetleg nyálkásnak tűnjön :"D tehát az anyagát a dolgoknak

Woody[offline]

Woody

2010-08-09 16:19:230+#18Ez pofon egyszerű smiley Csináld nyugodtan én nem túrlak ki a piacról smiley
Nenó drinkoljá, nenó szmókoljá!

truder601[offline]

truder601

2010-08-09 16:13:480+#17köszönöm, hogy hogyan készül?
kell egy 5let, azt lekell modellezni [esetemben kétszer is]
mert az 1. model a részletes, amin ottvan csaknem minden részlet, a festést kivéve

de pl már a fém szegecsek ottvannak - miután kész ez a részletgazdag model csinálnom kell egy optimalizáltat, amin csak a főbb dolgok vannak rajta, de már a fémszegecsek, és ilyen apróbb részletek nem kapnak helyet -> ez lenne az a fehér hálószerű képen.Fontos megjegyeznem,hogy a részletgazdag és a részlethiányos,de optimalizált model méreteiben teljesen megegyeznek | ez fontos,hogy így legyen.
Következő lépésként a részletgazdag modelt és az optimalizáltat 1berakom, és jön a sütés xĐ - ez annyi,hogy elkészülnek az árnyékokért,fényekért felelős textúrák - ezeket a részletgazdag és az optimalizált felületi külömbségei alapján - leírva komplikáltabban hangzik,de gyakorlatban nem vészes :"D

aztán pedig photoshopban megfestem,textúrázom - képek alapján ennyi"

Woody[offline]

Woody

2010-08-09 10:03:560+#16Nem, hogy a szépséges hölgyeinknek, de nekem sincs lövésem sem, hogy, hogyan készülnek ezek, meg hogy miről beszélgettetek Garyvel, meg Gattal, de nekem is tetszik smiley +1
Nenó drinkoljá, nenó szmókoljá!

truder601[offline]

truder601

2010-08-01 19:17:110+#15köszi, nekem sem volt sokáig

Gabriella04[offline]

Gabriella04

2010-08-01 09:22:150+#14Nekem is tetszik habár Ágihoz hasonlóan gőzöm sincs a 3D-s grafikáról és nem ismerem annak menetét sem.

A video is jó! Ott azért jobban látszik ez a herkentyű! smiley +1

Ági[offline]

Ági

2010-07-31 19:37:190+#13(^_*)
lelked rajta, ... úgy legyen smiley

truder601[offline]

truder601

2010-07-31 18:55:110+#1210 Ági:Köszönöm :'3
Majd próbálok másfélét - egyenlőre csak ilyen tárgyakat, deh... díszítést akarok!! valamit,ami feldobja [akár steampunk hatás irányába] hátmert ez elég uncsi volt már .-. | túl sok ideig tököltem vele, és untam is xĐ

Gatget[online]

Gatget

2010-07-31 13:19:510+#11Tudom hogy ingame model azért modntam ..... smiley smiley
A mesterséges inteligencia nem elenfele a természetes hülyeségnek !

Ági[offline]

Ági

2010-07-31 12:37:460+#10Nem tudom mi ez, de jó nagyon smiley
(Sőt én vagyok a kevesek egyike, akinek lövése sincs az eljáráshoz smiley )
Szóval így elsőre a szovjet kvarcóra akkujára tippelek - az óra meg ott van valahol smiley De komolyra fordítva- jól sikerült legyártanod ezt a lepusztult környezetet, visszajön a hangulat nagyon. +1 természetesen az igényes munkáért!

truder601[offline]

truder601

2010-07-31 10:27:170+#98: Üdv
Igen a polygon számra ügyeltem, igazából ami sokat felemészt azok a kerek dolgok, legközelebb talán jobban mérlegelem, hogy.. ha már sok poly-t emészt fel,mert kerek,kerekített akkor jól látható legyen, nagyobb szerepet kapjon a modellen - mint például a műszerfalon a mérő kijelzők - ahhozképest... nem lett túl jó :/
textúra szinten kellettvolna hagynom azt is, nem ér annyit.

Am igen, csinálni akarok egy saját pályát, fejben már megvan :"D voltak elképzeléseim, devantartra fel is töltöttem, deh azokat most úgy áthúztam magamban és teljesen mást akarok, egy futurisztikus, "bunker - komplexum" egy külső szélén lévő energiatelep lesz, talán nem is földi xĐ, jó magasan lesz. Későbbiekben karaktereket akarok csinálni,animálni őket és.. mennyivel jobban nézne ki ha egy saját terep állna addigra már rendelkezésemre, mintsem egy üres szürke doboz" ahol elhülyülök velük.

majd töltök még fel, folyamatban vannak a dolgok

és köszi

Garpeer[offline]

Garpeer

2010-07-31 04:51:400+#8Üdv az oldalon!
A mapek korrektek, és a modell is jó, már csak nagyon keveset lehetne a poliszámból faragni (a bal oldali "kitüremkedésen" lehetne még talán, ott kicsit sűrűnek érzem a hálót, egy kis kézi hekkeléssel kb 10 polit lehetne leszedni, szóval nem szóltam smiley )

Egyszóval, grat! és kíváncsi vagyok, mit látunk még tőled smiley
(Ez csak gyakorló objekt, vagy van valami cél is vele?)
Are you gonna give me a robot death monkey?

truder601[offline]

truder601

2010-07-30 18:16:080+#76 Manó: Köszi, üdv neked is smiley

Manó[offline]

Manó

2010-07-29 23:49:470+#6Penge lett smiley
és üdv az oldalon. smiley
Ne add el a gerinced, mert nem kaphatsz másikat!

truder601[offline]

truder601

2010-07-29 23:47:130+#52 Vajjéhó:Nehéz, referenci képeket kell keresgélni neten,hogy milyen egy kopottas,időette gép [na ezt én nem tettem meg csak a végefelé már,amikor is nemvolt kedvem elölrőlkezdeni a textúrázását smiley ]

3 KisDressi:Köszi, igen unreal 3 engine, és "ingyenes" ha elakarod adni az ott készült játékodat azért már fizetni kell az epic games-nek :"D

4 Gatget:Ingame model, játékból felvett, nem pre-render
és köszönöm

Gatget[online]

Gatget

2010-07-29 23:26:560+#4Szép munka játékba szerintem elmenne a steampunk hatás tetszik ha szándékos ha nem, örülök hogy csatlakozott hozzánk újabb 3D-vel is foglakozó önberke smiley +1
A mesterséges inteligencia nem elenfele a természetes hülyeségnek !

KisDressi[offline]

KisDressi

2010-07-29 22:56:280+#3szerintem jó, amugy Unreal Engine 3? Azt hallotam hogy ingyenes lett, vagy valami ilyesmi.

Vajjéhó[offline]

Vajjéhó

2010-07-29 22:47:460+#2Nekem az anyagszerűség tetszik, én is szeretnék valami jó lepusztult dolgot szerkeszteni, de nem is olyan könnyű mint amilyennek látszik. smiley
Nem vagyok jobb agyféltekés rajzoló, nekem mind a kettő megvan :D

truder601[offline]

truder601

2010-07-29 22:20:410+#1már elrontottam xĐ te jó ég... na mind1
a link jó" csak nem tettem hozzá a &fmt=22 -t hogy youtube-on HD minőségben játsza le
[alapból nem HD-ban játsza le :/ ]

tehát :"D http://www.youtube.com/wa…

így az okés

Mi ez az oldal?

Üdvözlünk a KockArton!

Ez itt egy grafikai közösségi oldal. Találhatsz itt képeket, tutorialokat, fórumozhatsz és chatelhetsz más alkotókkal, kritikákat adhatsz és kaphatsz. Az oldal egyaránt foglalkozik CG és hagyományos grafikákkal is.

Bejelentkezés

Még nem vagy tag? Regisztrálj itt!

Elfelejtetted a jelszavad? Segítünk!

(?)

Chat

Kockart chat

loading

¦¦¦

Online Tagok

1 / 1872 tag online

0 vendég

[tagok listája]

[A panel bezárásához kattints rá!]