2010-07-29 22:13:56
http://www.youtube.com/wa…
Van egy olyan érzésem, hogy nem ide való xĐ
mind1, ha már beregisztráltam felteszem
egy model,textúra,material,animáció
[a többi a videón látható dolgot nem én csináltam | csak jobban néz ki így,mintha egy üres fehér szobába raktam volna be ezt a... gépet :'3
]
kíváncsi vagyok milyen kommenteket kapok :"D
[ http://truder601.devianta…
]
1096 megtekintés
4 szavazat
21 komment
© Minden jog fenntartva
Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!
truder601[offline]
2010-08-09 16:44:330+#21 | komolyan nem nehéz, csak... elkezdeni leginkább, ami nehézzé teszi h mindennek utána kell nézni, megkell tanulni használni legalább 4progit :"D meg megkell érteni
mind1, én úgy vagyok vele,hogy rajzolásba béénavagyok, gépen már elmegy amit csinálok 2d-be,de... még azsem elég jó :"D [valami oknál fogva nem kötött le, nem is foglalkoztam vele eleget, egyszerűen 3d-zni akartam és ennyi]
Woody[offline]
2010-08-09 16:28:440+#20Nem valószínű, hogy ez a szakma vár rám
Nenó drinkoljá, nenó szmókoljá!
truder601[offline]
2010-08-09 16:23:310+#19ezekután bekell állítanom az anyagnak megfelelő dolgokat, ezt már UDK-ban unreal development kit - egy játékfejlesztő környezet. És ott lehet materialokat csinálni modellekhez -
itt el lehet érni h valami érdesebb, csillogób, fémes, esetleg nyálkásnak tűnjön :"D tehát az anyagát a dolgoknak
Woody[offline]
2010-08-09 16:19:230+#18Ez pofon egyszerű Csináld nyugodtan én nem túrlak ki a piacról
Nenó drinkoljá, nenó szmókoljá!
truder601[offline]
2010-08-09 16:13:480+#17köszönöm, hogy hogyan készül?
kell egy 5let, azt lekell modellezni [esetemben kétszer is]
mert az 1. model a részletes, amin ottvan csaknem minden részlet, a festést kivéve
de pl már a fém szegecsek ottvannak - miután kész ez a részletgazdag model csinálnom kell egy optimalizáltat, amin csak a főbb dolgok vannak rajta, de már a fémszegecsek, és ilyen apróbb részletek nem kapnak helyet -> ez lenne az a fehér hálószerű képen.Fontos megjegyeznem,hogy a részletgazdag és a részlethiányos,de optimalizált model méreteiben teljesen megegyeznek | ez fontos,hogy így legyen.
Következő lépésként a részletgazdag modelt és az optimalizáltat 1berakom, és jön a sütés xĐ - ez annyi,hogy elkészülnek az árnyékokért,fényekért felelős textúrák - ezeket a részletgazdag és az optimalizált felületi külömbségei alapján - leírva komplikáltabban hangzik,de gyakorlatban nem vészes :"D
aztán pedig photoshopban megfestem,textúrázom - képek alapján ennyi"
Woody[offline]
2010-08-09 10:03:560+#16Nem, hogy a szépséges hölgyeinknek, de nekem sincs lövésem sem, hogy, hogyan készülnek ezek, meg hogy miről beszélgettetek Garyvel, meg Gattal, de nekem is tetszik +1
Nenó drinkoljá, nenó szmókoljá!
Gabriella04[offline]
2010-08-01 09:22:150+#14Nekem is tetszik habár Ágihoz hasonlóan gőzöm sincs a 3D-s grafikáról és nem ismerem annak menetét sem.
A video is jó! Ott azért jobban látszik ez a herkentyű! +1
truder601[offline]
2010-07-31 18:55:110+#1210 Ági:Köszönöm :'3
Majd próbálok másfélét - egyenlőre csak ilyen tárgyakat, deh... díszítést akarok!! valamit,ami feldobja [akár steampunk hatás irányába] hátmert ez elég uncsi volt már .-. | túl sok ideig tököltem vele, és untam is xĐ
Gatget[online]
2010-07-31 13:19:510+#11Tudom hogy ingame model azért modntam .....
A mesterséges inteligencia nem elenfele a természetes hülyeségnek !
Ági[offline]
2010-07-31 12:37:460+#10Nem tudom mi ez, de jó nagyon
(Sőt én vagyok a kevesek egyike, akinek lövése sincs az eljáráshoz )
Szóval így elsőre a szovjet kvarcóra akkujára tippelek - az óra meg ott van valahol De komolyra fordítva- jól sikerült legyártanod ezt a lepusztult környezetet, visszajön a hangulat nagyon. +1 természetesen az igényes munkáért!
truder601[offline]
2010-07-31 10:27:170+#98: Üdv
Igen a polygon számra ügyeltem, igazából ami sokat felemészt azok a kerek dolgok, legközelebb talán jobban mérlegelem, hogy.. ha már sok poly-t emészt fel,mert kerek,kerekített akkor jól látható legyen, nagyobb szerepet kapjon a modellen - mint például a műszerfalon a mérő kijelzők - ahhozképest... nem lett túl jó :/
textúra szinten kellettvolna hagynom azt is, nem ér annyit.
Am igen, csinálni akarok egy saját pályát, fejben már megvan :"D voltak elképzeléseim, devantartra fel is töltöttem, deh azokat most úgy áthúztam magamban és teljesen mást akarok, egy futurisztikus, "bunker - komplexum" egy külső szélén lévő energiatelep lesz, talán nem is földi xĐ, jó magasan lesz. Későbbiekben karaktereket akarok csinálni,animálni őket és.. mennyivel jobban nézne ki ha egy saját terep állna addigra már rendelkezésemre, mintsem egy üres szürke doboz" ahol elhülyülök velük.
majd töltök még fel, folyamatban vannak a dolgok
és köszi
Garpeer[offline]
2010-07-31 04:51:400+#8Üdv az oldalon!
A mapek korrektek, és a modell is jó, már csak nagyon keveset lehetne a poliszámból faragni (a bal oldali "kitüremkedésen" lehetne még talán, ott kicsit sűrűnek érzem a hálót, egy kis kézi hekkeléssel kb 10 polit lehetne leszedni, szóval nem szóltam )
Egyszóval, grat! és kíváncsi vagyok, mit látunk még tőled
(Ez csak gyakorló objekt, vagy van valami cél is vele?)
Are you gonna give me a robot death monkey?
Manó[offline]
2010-07-29 23:49:470+#6Penge lett
és üdv az oldalon.
Ne add el a gerinced, mert nem kaphatsz másikat!
truder601[offline]
2010-07-29 23:47:130+#52 Vajjéhó:Nehéz, referenci képeket kell keresgélni neten,hogy milyen egy kopottas,időette gép [na ezt én nem tettem meg csak a végefelé már,amikor is nemvolt kedvem elölrőlkezdeni a textúrázását ]
3 KisDressi:Köszi, igen unreal 3 engine, és "ingyenes" ha elakarod adni az ott készült játékodat azért már fizetni kell az epic games-nek :"D
4 Gatget:Ingame model, játékból felvett, nem pre-render
és köszönöm
Gatget[online]
2010-07-29 23:26:560+#4Szép munka játékba szerintem elmenne a steampunk hatás tetszik ha szándékos ha nem, örülök hogy csatlakozott hozzánk újabb 3D-vel is foglakozó önberke +1
A mesterséges inteligencia nem elenfele a természetes hülyeségnek !
KisDressi[offline]
2010-07-29 22:56:280+#3szerintem jó, amugy Unreal Engine 3? Azt hallotam hogy ingyenes lett, vagy valami ilyesmi.
Vajjéhó[offline]
2010-07-29 22:47:460+#2Nekem az anyagszerűség tetszik, én is szeretnék valami jó lepusztult dolgot szerkeszteni, de nem is olyan könnyű mint amilyennek látszik.
Nem vagyok jobb agyféltekés rajzoló, nekem mind a kettő megvan :D
truder601[offline]
2010-07-29 22:20:410+#1már elrontottam xĐ te jó ég... na mind1
a link jó" csak nem tettem hozzá a &fmt=22 -t hogy youtube-on HD minőségben játsza le
[alapból nem HD-ban játsza le :/ ]
tehát :"D http://www.youtube.com/wa…
így az okés
[A panel bezárásához kattints rá!]