2012-02-21 15:12:57
Egy készülő mmo játékhoz készítettem a koncepció-kikötés csak annyi volt,hogy Aion- szerű minőségű frizurát akarnak
252 polygons->500 triangles
textúra méret 1024x1024 px
referenciához belinkeltem a yt videót, 1:31 nél támpont ennyi volt
[ http://www.youtube.com/wa…
]
1234 megtekintés
2 szavazat
4 komment
© Minden jog fenntartva
Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!
2012-02-25 13:43:090+#4Válasz a #3 kommentrekösz, az átmenet tényleg kellene - vagy ha nem a bőrt festeni be akkor kevésbé egyvonalban kezdődő haj és.. már az is javítana rajta :"D node majd legközelebb [remélhetőleg nem feledkezek meg erről ]
yah tényleg zsíros a haja D meg összevan tapadva, de szerintem ehhez ez áll jól, valami könnyedebb,szálasabb hajnál nemtudnám elhinni h az úgy beállt
bár a referencián valamivel könnyedebb és talán kicsivel hosszabb és szélesebb tincsekben volt a haj :"D na mind1 a reakció megvolt
"[2012.02.18. 19:37:15] stadi.thompson: HOLY MOLY!!!
[2012.02.18. 19:37:19] Tamás Zeke: =D
[2012.02.18. 19:37:22] stadi.thompson: wow tomas that looks amazing!"
majd kíváncsi leszek h in-game hogy fog kinézni egy karakteren
2012-02-23 15:30:440+#3Zsiros rasztás fincsi
szerintem jól néz ki, a fejbőr és a haj találkozásánál a bőr lehet "sötétebb"
2012-02-23 13:55:520+#2Válasz a #1 kommentreköszi és a kommentet is hát az első haj próbálkozásaim óta tanultam ezt-azt és nem kell túl sok lap egy low poly hajhoz
[A panel bezárásához kattints rá!]