2012-03-27 15:25:41
még nem neveztem el,
így csak wip
viszont az előzőekből tanulva
1) használok komplett referenciát és próbálom azt követni amennyire megy
2) nem vágok bele túl komplex karakterbe most
eddig 2napja csinálom, leginkább a régebbi karakterek anatómiai hiányosságait akarom pótólni [hátmert olyan botlábú a legutóbbi karakterem is ] ruhagyűrődések,kiegészítők,kesztyű, retopo, unwrap kifestés stb rengeteg munka lesz még vele :"D de jó esetben 2-3nap és kész
nomeg a frizura is egy nap
aztán lehet csinálok még pár hasonló, látványos de nem túl komplikált karaktert
Az első kritika h talán idétlenül nagyok a mellei
a referencián kissebbek? [nem akartam túl sok időt elszöszölni ezekkel úgyh lehet túlméretezettek
]
Arcra kb sikerült? jöhetnek a kritikák nyugodtan, most még tudok változtatni bármin
[ http://tera-online.cc/upl…
]
967 megtekintés
5 szavazat
16 komment
© Minden jog fenntartva
Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!
ChrisiS[offline]
2012-03-30 23:53:240+#15A lábszárcsontnál látszik hogy javítottál a refhez képest, a pocakból is visszavettél halványan, nem mintha nagy lett volna s a medencecsontból is tüntettél el picit így csinosabb lett talán de a valósághoz az első verzió közelebb áll, ki tudja meiket jobb választani..
Sztem pont jó a válla, a nők kevésbé vállasak. Egyébként azért néz ki másabbnak a refképen a váll mert azon egy alsó kamera állásból elkapott kép van s kicsit úgy tűnik mintha hátra felé dőlne a tieden meg pont az ellentkező dolgok valósulnak meg.
Egyébként nekem tetszik amit alkottál.
OnlyPaper[offline]
2012-03-29 19:46:530+#14Válasz a #13 kommentreeggyelore semmit mert szamomra magas ez a 3D dolog ...
truder601[offline]
2012-03-29 17:06:200+#12Válasz a #11 kommentreigen érdemes kipróbálni - nyilván egy teljesen új médium lesz, sok kitartást hozzá és kíváncsi vagyok, hogy mit alkotsz vele elsőnek.
OnlyPaper[offline]
2012-03-28 21:59:390+#11Válasz a #4 kommentreezek szerint jol gondoltam ....az zbrusht enis megprobalnam
truder601[offline]
2012-03-28 21:03:420+#10Válasz a #7 kommentreigazadvan, köszi a kritikát az lesz h fentebbemelem a karokat úgy vállból és akkor lehet teljesen okés lesz reméljük :"D
truder601[offline]
2012-03-28 21:01:580+#9Válasz a #8 kommentreBersze, foltozgatom mindig alapvetően a régi karaktermodelljeimből építkezem.
Teljesen igazad van, nekem is fáj h az előzőt nem fejeztem be, perpill a 3d coat fejlesztőjére várok colored specular map támogatást ezen a héten fogják megcsinálni a kérésemre
| igaz már 2010óta nyaggatjuk őket.. + egy ilyen probléma is közbeszólt http://3d-coat.com/forum/…
Valósággal felüdülés ez a karakter most az előzőhöz képest
Aminek a textúrázást elkezdtem már, a szárnyát highpolyzom még .-. aztán azt is valahogy átvarázsolom lowpoly-nak majd végülis az egész riggelése és animálása lesz érdekes hát mert nem egy tipikus human csontvázal fog menni | deh túlzásokba biztos nem fogok esni animálás terén
Illetve állásinterjún voltam, aminek várom még az eredményét
-Törölt.24-[offline]
2012-03-28 19:56:170+#8Base mesh alapján dolgozol ? mert a modelljeid nagyrésze tök ugyan úgy néz ki persze apróbb változtatások vannak de érted mit akarok mondani.
Am ajánlom hogy vigyél végig egy projektet pl a szárnyasat se látjuk készen mert a sok wip meg sok félbe hagyástől nem fejlődöl annyit mint egy nagy projecttől
Vajjéhó[offline]
2012-03-28 17:49:370+#7Nekem egyedül a válla tűnik kicsinek. A referencián is erőteljesebb a váll. Tetszik a sok apró anatómiai részlet. Látszik, hogy sok időt szánsz rá. +1
Nem vagyok jobb agyféltekés rajzoló, nekem mind a kettő megvan :D
truder601[offline]
2012-03-28 11:22:520+#5Válasz a #2 kommentre úgy hosszra? hosszúak? egy kicsit én is úgylátom, köszi az építő kritikát
[A panel bezárásához kattints rá!]