Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!
truder601[offline]
2012-12-27 18:27:170+#9Válasz a #8 kommentregosh, telibe már nem is emlékeztem rá hogy melyik google kép alapján textúráztam pontosan- nem figyeltem hogy ki mit merre csak az érdekelt hogy nézzen ki valahogy és nagyvonalakban passzoljon ehhez az arc-szerkezethez
hát egyenlőre real-time dolgokkal vagyok még el, de mehetnék tovább a render-világába sub surface scattering meg a jóégtudja - a render részhez nem értek még túlzottan, anyag beállítás stb.
Amúgy azt terveztem, hogy csinálok neki valami bitang jó lowpoly-realtime hajat, mert miértne- az egész lowpoly-realtime koncepción van, renderhez 4k-s textúrákkal kellett volna dolgoznom :/ az 1k helyett, de bizonyos távolságból nem lenne gáz így sem. Nem tudom még nem érzem teljesen lefedettnek a lowpoly-realtime témakört, ha már tudok csinálni tényleg jól kinéző hajat is neki akkor aztán nem lesz több kihívás ezzel a karakterrel itt és valszeg akkor fogok a renderelés felé kacsingatni majd.
Mindenesetre köszönöm a kommented és az észrevételt,tanácsokat | kicsit önfejű vagyok, de nincs mit tenni előbb utóbb jön a renderelés
-Törölt.24-[offline]
2012-12-27 18:05:340+#8Annyira angelina jolie-s főleg szeme szája. Am kicsit műanyag szerintem lépj tovább a textúrázásra renderre anyag stb. Mert ez már megy neked.
Audrey[offline]
2012-12-27 14:30:320+#7Válasz a #6 kommentreKöszi a választ, közben ráleltem erre-http://www.kockart.hu/gallery/truder601/asdsf-wip-12522 tulképp ezt a nyers alapot hiányoltam itt is, a viszonyítás miatt. Az nem baj hogy referenciát használsz, majd idővel nem fogsz (gondolom). További sikeres munkát
A művészet szárnyakat adjon, ne bilincseket
truder601[offline]
2012-12-27 12:53:470+#6Válasz a #4 kommentrehupsz a válaszolok gomb kimaradt azthiszem
truder601[offline]
2012-12-27 12:52:550+#5Válasz a #4 kommentreSzia, akik megnézik a régebbi munkáimat láthatják, hogy a zero-ról kezdtem a karaktereimet, használok referencia képeket de ez nem a sablon figura és azon bűvészkedés témakör azok kihagynak cirka 4lépcsőfokot[2évet] és sosem tanulnak meg modellezni. Sosem fognak tudni saját karaktert készíteni. Ez úgy működik,hogy csináltam elég sok fejet-testet már főleg nőit [btw hülye lennék pasit modellezni az unalmas+ aztán mit aggasszak rá? 1farmernadrágot meg egy pólót ááá nah nem lényeg ]
a lényeg hogy legtöbb esetben kiszemelek egy karaktert xy képről vagy játékból tökmind1 ami jólfest -inspirál ezzel sok művész így van h látott valamit ami inspirálta és akar valami hasonlót csinálni [ebben a szakmában bőven elég,sőt az a követelmény hogy jól tudjunk egy képről-rajzról 5leteket megvalósítani 3d-ben.. szóval kicsit kevés a művészi szabadság :/]
Gyakorlatilag az 5letet leszámítva az én munkám pontról pontra, és ezt csak azért csináltam hogy valami színvonalt vigyek a portfoliómba, amivel már lassan kezdek kibékülni. Mert az ilyen dolgoknak köszönhetem, tudok előre lépni, van most munkám, amire büszke lehetek. [nem mind1 hogy medálokat csinálok nap mint nap, aminek szinte semmilyen értéke nincs, vagy valami látványosabbat, amiről egy állásinterjún is tökjól el lehet szövegelni] apropó szövegelni.. ez már egy kis-regény lett bocsi
noh tehát referencia: http://tera-online.cc/gal…
itt rengeteg számomra inspiráló szett van.
Noh mindjárt töltök fel valami céges munkát is,amit a hetekben csináltam. Leginkább ruhákat :3 kb hova jobbat, lesz mit rá-aggatnom a karakterekre amiket csinálok vagy karaktereimre dehát az 5let nem az enyém, így nem tudom hogy sajátnak hívhatom-e dehát az összes 3d-artist aki kakraktereket csinál mind használ referenciákat, nagyon nagyon ritka az h valaki fejből elkezd modellezni egyet node nem is ez votl a kérdés D: sokat szövegelek
Audrey[offline]
2012-12-27 10:58:580+#4Szia biztos nagyon érdekes dolgot csináltál ezen a képen csak szerintem laikusok ezt nem igazán tudják értékelni.Javíts ki ha tévedek de van egy sablon figura és azon bűvészkedtél ruha,bőr stb? Talán ha az alap modelt megmutatnád jobban érzékelhető lenne mi is a te munkád ebben
A művészet szárnyakat adjon, ne bilincseket
Vajjéhó[offline]
2012-12-26 22:48:180+#3Nekem tetszik, hajjal valószínűleg még többet fog mutatni. +1
Nem vagyok jobb agyféltekés rajzoló, nekem mind a kettő megvan :D
truder601[offline]
2012-12-26 21:24:370+#2Válasz a #1 kommentrehát mert ez low-poly modell és ez az optimális polygon elosztás - ami sosem fog látszódni oda pazarlás lenne komolyabb topologiát biztosítani. Hajjal lesz takarva a fejtető,tehát lehet ott szögletes, és inkább jól látható területek kaptak több edge-loopot pl száj,orr,szem-környék és az arc többi teljes mértékben látható területe.
[A panel bezárásához kattints rá!]