2019-01-05 13:30:38
Gondolom nem kell ide írnom, hogy mennyire büszke vagyok magamra, hogy ezt le 3D modelleztem.
Oké, az ablakot nem tudtam belerakni, de mégis csak 2 hete kezdtem blenderezni.
Ez lenne a:
SuperSonic Flying Robot Rabbit LFF32 GT-R Nürburgring Edition
nevű jármű, ami Inspiratio tulajdonában van, és 1-2 rajzon már felbukkant, de túlságosan kidolgozva soha nem volt.
Ez volt az első koncept:
http://www.kockart.hu/gal…
És pl ezen a rajzon szerepelt:
http://www.kockart.hu/gal…
És most itt gyönyörködik előttünk lenyűgöző 3D-ben.
Címkék: 3D, Blender, concept
673 megtekintés
10 komment
© Minden jog fenntartva
Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!
Kilókenyér[offline]
2019-01-07 19:18:400+#10Válasz a #7 kommentreJármű alatt körbe az alapértelmezett lámpa lecsökkentett erővel, hogy csak dísz legyen.
Körbe fentre a 4 sarokba pedig 4 erős Hemi lámpa ami mind a járműre céloz. Úgyhogy tényleg az az ambi occi lehet a gond amit már legalább 6-7 embertől hallottam.
Thubakabra[online]
2019-01-06 21:59:200+#9Válasz a #8 kommentreAz beállítástól függ. Ha jól van beállítva, nem szemcsés, viszont megnyomja a renderidőt, és szép árnyalatokat ad.
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)
Vajjéhó[offline]
2019-01-06 19:59:450+#8Válasz a #6 kommentreAz ambient occlusion jó megoldás, nekem is javasolták régebben, kicsit szemcsésíti a képet.
Nem vagyok jobb agyféltekés rajzoló, nekem mind a kettő megvan :D
Vajjéhó[offline]
2019-01-06 19:57:270+#7Válasz a #2 kommentreMilyen világítást használsz, mert abból is többféle van.
Nem vagyok jobb agyféltekés rajzoló, nekem mind a kettő megvan :D
Kilókenyér[offline]
2019-01-06 17:14:380+#6Válasz a #5 kommentreA következőnél már meg fogom csinálni azt az ambient occlusion-t.
Thubakabra[online]
2019-01-06 14:06:010+#5Válasz a #4 kommentrePersze, azokat nem is érdemes belekeverni elsőre. A fontos az, hogy az ember megismerkedjen a modellezéssel és annak nüanszjaival, illetve material beállításokkal, fénybeállításokkal. Hogy mindez mégis nézzen ki valahogy, érdemes már a rendereléssel is kísérletezni már az elején.
De az ambient occlusion önmagában már nagy változást fog mutatni.
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)
Kilókenyér[offline]
2019-01-06 12:24:450+#4Válasz a #3 kommentreAz egyik első dolog amit megtanított nekem az a videó amit néztem, hogy a blender render-t felejtsem el, és használjak cycle rendert.
De a többiről (amit írtál) fogalmam nincs, úgyhogy mehetek tanulni. Mondjuk a texture-festés-image-filtermixer akármiket egyenlőre hanyagolom, mert még nem tartok ott, hogy ilyenekre szüxégem legyen.
Nem azt mondom, hogy soha nem fogok foglalkozni vele, csak amíg ez a max amit nyújtani tudok, addig felesleges tudnom textúrázni.
Thubakabra[online]
2019-01-06 10:10:060+#3Kapcsold be az ambient occlusion-t és próbálj meg a cycles renderelővel renderelni, a fénygondok megoldódnak. Sok időbe telik majd a render, és persze utána elég katyvasz lesz a fények kezelése, de érdemes megtanulni, mert ezek csinálnak természetesebb képeket. Lassan érdemes felütni néhány tutorialt is a megfelelő render beállításokról, hogyan kell bevilágítani, material-t csinálni stb., ezekre magadtól egy élet rájönni.
Sok sikert!
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)
Kilókenyér[offline]
2019-01-06 06:48:580+#2Válasz a #1 kommentrePedig ezt körberaktam lámpákkal. Mármint nem csak lent. Oda gyenge lámpákat tettem dísznek. Hanem fentre tettem 4 lámpát a 4 sarokba.
[A panel bezárásához kattints rá!]