Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!
dusi1987[offline]
2008-12-07 22:38:350+#5Nagyon hasonlítanak ezek a bábuk, arra amit egyszer mondtál, hogy szívesen csinálnál szakdolgozatként
Egyébként, szabálytalan az alapállás, a világosnak kellene ezen az oldalon lenni, vagy király-vezér csere. (Vezér mindig a saját színén van) Bocs, de ezt nem hagyhattam ki
Hypo[offline]
2008-12-07 21:45:390+#4Hát hirdetõtábla vagy sem, egyelõre ennyi futotta a terméktervezés, meg a többi lófasz mellett... Amúgy tetszik a hirdetõtáblás metafora!
Garpeer[offline]
2008-12-07 20:46:220+#3lehet hogy fordított felállásban szerencsésebb lenne a render (a sötét bábuk lennének a világos háttér elõtt)
A királyról meg egy katolikus hirdetõoszlop ugrik be
vagy vékonyítani kéne a bábukat, vagy kicsinyíteni, mert így egyszerûen nehezebbé teszik a játékot, ugyanis elég nehéz lehet megfogni a bábukat a szomszédaik miatt...
Are you gonna give me a robot death monkey?
Thubakabra[offline]
2008-12-06 21:01:320+#2A buci bábuk nekem vakahogy nem jönnek be. Honnan jön a szemcsésedés? Nem használtam még soha ilyet, de ugyanaz, mint az indigo, a kerkythea stb. Nagyjából ez a lényegük: benyomsz egy rendert, és amikor úgy véled, elég szép és tiszta a kép, akkor lelövöd a renderelést. Végtelenségig tud számolni. Számoláskor a szemcsezettség tünik el fokozatosan. Az ilyen renderelõkhöz nem árt egy izmos, asztali gép minimum 2 magos procival, de a legjobb hozzá a négymagos, hogy bármi jó eredményt elérhess viszonylag "rövid" (ebben az esetben is egy nap a render általában) rendert. Ilyenek az unbiased renderelõk
Kicsit olvass utána a renderelõknek, mielõtt belekezdesz, én is megcsesztem már, hogy nem néztem utána egy renderelõnek
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)
[A panel bezárásához kattints rá!]