2015-11-19 08:53:10
Na ez aztán már tényleg nagyon szakmai és a legkevésbé sem művészi.
Egy régi kedve ügyfelem katalógusába ment, és csak azért töltöm fel ide is - nagyon sok vacillálás után - mert ennél a képnél érzem először azt, hogy kezdek közeledni valamelyest a realisztikus felé.
De nyugodtan cáfoljatok meg, ha másként látjátok.
Címkék: 3D, Cinema4D, építészet, realisztikus
1209 megtekintés
9 szavazat
9 komment
© Minden jog fenntartva
Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!
Andulino[offline]
2015-11-22 08:06:110+#8Jézus, mennyit rajzoltam én ilyeneket anno, jó kis szakrajz...
Tetszik hogy ilyen letisztult lett, valamiféle eleganciát sugall az egész és szakmailag is rendben találom
Thubakabra[offline]
2015-11-21 12:18:430+#7Válasz a #6 kommentreHát, egy időben 3D-zgettem én is, csak nem olyan sokat... nagyon szerettem csinálni, csak az időhiány szólt közbe, és inkább a festés és rajzolás irányában gyakoroltam tovább.
Persze, nagyon jó irány!
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)
Hungy[offline]
2015-11-21 12:08:530+#6Válasz a #5 kommentreKöszönöm szépen neked is! Mindig meglepődök, hogy mennyit tudsz a 3D-ről ahhoz képest, hogy nem azzal foglalkozol.
Az üvegek szélein valóban van bump, hogy kicsit olyan hatása legyen, mint amikor elvágják.
Örülök, hogy realisztikusnak látod, akkor jó irányba haladok.
Thubakabra[offline]
2015-11-21 11:13:201+#5Kicsiben nem nagyon esett le, hogy mi ez, de amikor nagyban megtekintettem, nagyon meglepődtem azon, hogy mennyire tökéletesen realisztikus alkotás ez! Különösképp tetszik az, hogy az üvegszéleket is valamiféle mappel oldottad meg, nem csak le lett vágva, mint ahogy sok más alkotónál lehet látni. A fatextúra is nagyon jó, pláne, hogy ilyen sokfélét használtál. Ez a munka összességében jó példa arra, hogy a variálás milyen erősen tud segíteni azon, hogy az összhatás hihetően realisztikus legyen! +1
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)
Rarri[offline]
2015-11-20 07:11:160+#3Én művészinek látom . Harmóniát sugároz a színe, és a formája.
"Ha egyszer majd szétesek , hangfalba temessetek ....! " P. Mobil
Hungy[offline]
2015-11-20 06:26:070+#2Válasz a #1 kommentreKöszi szépen Gatget. A Cinema 4D egyik saját rendermotorját, a physical renderert használom. Amire persze szakmai körökben néha elnéző mosoly a válasz, de szerintem ezzel is lehet ugyanúgy élethűt alkotni, mint mondjuk V-Ray-jel, vagy Arnolddal.
Gatget[offline]
2015-11-19 09:26:132+#1Örülök, hogy feltetted engem nem zavar, hogy osztasz meg munkákat is velünk. Egyrészt mert tudom nem két perc ezek elkészítése más részt ez kifejezetten jó lett nekem nagyon tetszik, és látványos is szerintem. katalógusba tökéletes. A realisztikussággal egyet értek, milyen renderelőt használsz ?
A mesterséges inteligencia nem elenfele a természetes hülyeségnek !
[A panel bezárásához kattints rá!]