2017-03-22 16:15:55
Egyik régebbi projektünk karaktere, Sketchfab-re hangolva.
Eredetileg Unreal Engine 4 -hez készült.
Link a 3D model megtekintéséhez:
https://skfb.ly/FHnG
Címkék: 3D, Blender, karakter, szürreális, concept
Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!
veros[offline]
2017-03-25 00:46:170+#10A 3D-t tekintve teljesen hozzánemértő vagyok, viszont a megalkotott karakter síkban is és térben is egyaránt tetszik.
Gatget[offline]
2017-03-23 22:25:510+#9Válasz a #7 kommentreSzia már az alapokon túl vagyok, de mindenképp meg fogom nézni el is mentettem az oldalt örülök, hogy vállalkozik valaki a magyar nyelvű irodalom bővítésére mert sajnos elég kevés van, és bár nekem már nem okoz gondot az angol sokaknak ez akadály, igyekszem majd követni a dolgot.
A mesterséges inteligencia nem elenfele a természetes hülyeségnek !
Carpainter[offline]
2017-03-23 13:14:170+#8Válasz a #5 kommentreTudod, én a perspektívával csalok, mivel ez egy három dimenziós model. Tehát miután megalkottam, és a csontjait olyan pózba állítottam ahogy az nekem tetszik már csak kamera munka, hogy térbeli legyen.
Síkban nekem is sok extra tervezést igényel hogy a perspektíva a helyén legyen.
Igen, a Hamlet érzet adott, nem vitatható. Viszont ha valaki megmozgatja térben a kamerát (a leírásban ott a link a 3D -s változathoz) akkor a karakter kezében rá lehet bukkanni a kis jegyzetfüzetre, amiben a koponyának a felépítése van lejegyezve.
Carpainter[offline]
2017-03-23 13:08:180+#7Válasz a #4 kommentreKöszönöm
-Most egy kicsit önreklámozó leszek, de már régóta kerestem az alkalmat, hogy valakivel megosszam-
Tehát, munkaképp tanítójellegű cikksorozatot alkotunk a MeshMag.hu -ra, és az abszolút alapoktól tanítjuk a 3D grafikát ingyenes programokkal.
Ha érdekel az ilyesmi, rendszeresen adunk ki rá oktató cikkeket, és próbálunk érdekes, hasznos dolgokat tanítani: http://www.meshmag.hu/aut…
Carpainter[offline]
2017-03-23 13:01:480+#6Válasz a #3 kommentreHát, mi tulajdonképpen nem vagyunk se Furry-k se semmik.
Grafikusi munkákból élünk, játékokhoz, meg hasonlókhoz alkotunk dolgokat a munkatársammal, tehát mindenféle stílusban hozunk létre karaktereket, tárgyakat.
A játék, amihez az antropomorf karaktereket alkottuk az az OLP projekt névre van keresztelve, van pár videó, teszt a blogunkon róla.
Barnuska[offline]
2017-03-23 11:19:500+#5No, ez az a terület, amihez lövésem sincs, általában egy szót sem értek abból, mit írtok, mint szakma De nem baj, én nézek, elvégre nézőnek készült No, itt van perspektíva rendesen, 3 részre szedi a szemem látását a model-kép...a főalakra, a kezére, és a kezében tartott koponyára, szinte kinyúl a kéz a képből... ja és nekem Hamlet ugrott be elsőre, hogy az irodalmat is idehozzam
Nekem pont ezekért tetszik a megvalósítás, a szakma majd építőt is ír a képhez
Pont
Ilcsi
Gatget[offline]
2017-03-23 07:16:530+#4Nagyon szép munka, nagyon nehéz karaktert modellezni nem is mernék vele próbálkozni, low poly-ba meg főleg, örülök hogy ide találtál hozzánk és még egy 3D-sel gyarapodtunk +1
A mesterséges inteligencia nem elenfele a természetes hülyeségnek !
Kilókenyér[offline]
2017-03-23 05:11:470+#3Láttam a linket, és meg is néztem ezeket a furry karaktereket (nagy furrys vagyok ) sőt, még azt is megtaláltam, hogy csináltok valami játékot... de az co-op puzzle volt, ezeket a karaktereket tartalmazó játékot nem találtam meg.
Borzasztó nagy kocka ként csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy sok sikert az idnie piac terén. Nehéz onnan kitörni mint mondjuk a firewatch-nak meg a stardew valley-nak, de amíg olyan játékok jönnek AAA kategóriában mint most a mass effect, akkor lehet, hogy könnyű dolgotok lesz.
Carpainter[offline]
2017-03-23 00:19:220+#2Válasz a #1 kommentreKöszönöm
A leírásban ott a link, ezt a modellt meg lehet nézni 3D-ben.
Több ehhez a projekthez készített karakter is van, majd még töltök fel róluk képet, és teszek alájuk linket is.
[A panel bezárásához kattints rá!]